Eerste dagen - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

18 September 2004 | Tanzania, Dodoma

Het is dan zover. Ik ben hier en ben aan het genieten van een heel mooi land met heel vriendelijke mensen. De eerste dagen is het rustig aan doen en het is lekker voor het weekend. We hebben al van alles ondernomen. Meteen uit het vliegtuigje (zo'n ding voor 24 personen) en dan even naar een school, even een geit ophalen voor de barbecue naar de timmerman waar Noud gaat aanbetalen voor 100 schoolbanken, even naar het huis van Noud om de geit af te zetten en ondertussen de barbecue opgehaald. Zeg maar eens dat Afrika langzaam is!!!! Het kan natuurlijk ook liggen aan Noud?
Ontmoeting met Tonny die voor de komende tijd mijn uitvoerder zal zijn.
De nu aanwezige straatkinderen voeren een stukje toneel op om mij te verwelkomen. Heel leuk en best spontaan. Voor de rest is het vooral bijkletsen, dingen aanhoren en wegwijsgemaakt worden. Op het moment dat het eten op tafel komt, denk ik meteen aan www.Ankeenarno.waarbenjij.nu Rijst met bonen. We zullen zien hoe het verder gaat. Vandaag, zaterdag is de geit al verorberd. Lekker op de barbecue. Speciale gelegenheid voor de werkers bij Noud die een put aan het boren zijn. Ze zitten nu op 42 meter en ze moeten nog naar 50 meter.
Ik groet iedereen en de foto's volgen

  • 18 September 2004 - 15:27

    Harry En Petra:

    effe als eerste reageren.
    Fijn dat alles zo vlot gaat.
    je zult wel met spleetoogjes thuiskomen.
    harry

  • 19 September 2004 - 18:08

    Albert:

    huub, spannend zeg wat je onderneemt,veel werkplezier en geniet ze!

  • 20 September 2004 - 20:50

    Jolanda "Pleun"Plones:

    Hoi Huub, ik las gisteren het kranteartikel over jou reis naar Tanzania, geweldig!! Aangenaam verrast was ik dat een collega zo'n mooi initiatief onderneemt. Ik ga je reis zeker volgen via dit dagboek. Helaas hebben we niet zo vaak dienst meer met elkaar maar ik wens jou en iedereen daar heel veel succes en ook plezier en tot over een aantal maanden. Groeten uit een nu wel heel herfstig Wijchen van ons allemaal

  • 21 September 2004 - 11:21

    Charlotte:

    Hoi Huub!

    Wat leuk om jouw verhalen te lezen! Als alles goed gaat plaats ik vandaag mijn eerste verhalen. Hier in Ierland gaat alles goed! Veel plezier en succes daar en tot schrijfs!

  • 21 September 2004 - 20:34

    Truus&noud Van Hout:

    Huub wat leuk om dit allemaal zo te lezen en die snelheid valt nog wel mee, want het is hier echt "no Hurry in Africa" Ik weet zeker dat naast het trouwen met corrie en de twee lieve kinderen dit de meest fascinerende periode zal worden in je verdere leven. "may yours and our dreams come true and may god bless us all.

  • 22 September 2004 - 04:54

    Harry:

    welke van de drie kinderen zou nou niet lief zijn??

  • 22 September 2004 - 07:24

    Gerry:

    Hoi Huub

    Alles goed hier.
    En met jou ??
    Heel veel sterkte.

  • 22 September 2004 - 16:09

    Corrie:

    Ik wil 'ff"reageren op de reactie van Noud.
    We hebben echt wel 3 lieve kinderen, twee zonen en een dochter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Huub en Corrie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 86949

Voorgaande reizen:

22 Maart 2018 - 30 April 2018

Retourtje Vierlingsbeek - Vierlingsbeek.

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: