Vraag banknummer!! - Reisverslag uit Vierlingsbeek, Nederland van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Vraag banknummer!! - Reisverslag uit Vierlingsbeek, Nederland van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Vraag banknummer!!

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

16 September 2004 | Nederland, Vierlingsbeek

Naar aanleiding van een vraag, naar het banknummer om eventueel een bijdrage te storten is het volgende Rabobanknummer 1543.05.456 t.n.v. H.J.H. Geurts voor dit doel. Met vermelding van "Watoto" komt het op de juiste plek.
Voor eventuele bijdrage aan Watoto alvast bedankt!

• 16 September 2004 - 18:43

Marijn:

Lieve pap. Eindelijk onderweg. Een lang gekoesterde droom! Ben blij dat hij eindelijk uitkomt. Ik hoop dat de vlucht goed is geweest. Alleen vliegen is toch iets waar je aan moet wennen. ;-)
    Veel succes en tot snel!

• 16 September 2004 - 20:25

Carine:

Hoi Huub,

Ik hoopdat het dat wordt wat je hoopt dat het wordt.

Heel veel succes maar ook plezier daar.

Ik vind het echt geweldig dat je dit doet.

X Carine

• 16 September 2004 - 23:32

Harry En Petra:

voor alle bezoekers:
    kijk op:
    www.watotofoundation.nl
    noud en truus van hout laten heel goed zien wat ze doen en waar Huub terecht komt. heel veel info over het project.

• 17 September 2004 - 11:00

Frans:

Huub,klasse wat je gaat proberen te verwezelijken.Ik hoop dat er bij onze collega's een belletje gaat rinkelen en dat ze het rabonummer niet overslaan.Ik hou de pagina in de gaten en anders hoor ik het wel via de "melkman". Houdoe en tot ziens

• 17 September 2004 - 19:35

Karen:

Hoi Huub,

Hopelijk ben je inmiddels goed in Tanzania aangekomen?!? Ik ben benieuwd naar je eerste indrukken.
    Geniet ervan!

• 22 September 2004 - 12:31

Marijke En Toon:

Hoi Huub,
    Geniet van de drie maanden in de zon. Dat je maar veel werk mag verrichten. Enne we zien je over 3 maanden weer graag heel terug.

groetjes ut Vbeek.

• 27 September 2004 - 08:13

Marian Uit Beers:

hoi huub, veel werkplezier en veel groeten uit beers

• 29 September 2004 - 18:45

Gerard En Annemie:

Dag Huub, vanavond van Corrie een bericht gekregen. Meteen gekeken. Schitterend, waar ben je mee bezig!!!! Om jaloers op te worden. Leuk voor je zelf en voor diegene voor wie jij je inspant. We blijven het volgen. Groetjes uit Meerlo.

• 01 December 2004 - 15:34

Greet Hendriks Franssen:

Hoi Huub,

Het is gewoon geweldig wat jij daar allemaal doet. Ik neem m'n petje voor je af.

Geniet er nog maar van de laatste 2 weken.

Groetjes Greet Hendriks Franssen.