En dan zijn we weer thuis. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu En dan zijn we weer thuis. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

En dan zijn we weer thuis.

Door: Huub en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

04 Maart 2010 | Australië, Sydney

Ter afsluiting;

Het zit erop. Het klinkt alsof het een straf was, maar integendeel. Het was helemaal de moeite waard. De terugreis verliep redelijk goed. Op tijd weg, twee uur later weg in Peking i.v.m. sneeuw en het sneeuw- en ijsvrij maken van het vleigtuig. Daardoor natuurlijk ook later in Frankfurt waar we toen pas hoorden van de geweldige storm die over Nederland, Duitsland en vooral Frankrijk was geraasd. Daardoor werden wij zo ongeveer het eerste vliegtuig dat in Frankfurt kon landen.
De trein ging prima tot aan Munchen Gladbach. Daar moesten we nog overstappen op het stoptreintje naar Venlo en laat dat nou net, vanwege de storm, uitgevallen zijn. Dus.... anderhalf uur op een bus wachten en dan eindelijk naar Vierlingsbeek.
Dus, 14 uur vliegen Melbourne - Peking. 10 uur vliegen Peking - Frankfurt en uiteindelijk zijn we dan 30 uur onderweg maar wel weer lekker thuis. Wij kunnen er weer tegen!

Leuk dat jullie meegelezen hebben en wie weet treffen we elkaar een dezer dagen wel weer.

Groetjes Corrie en Huub

• 05 Maart 2010 - 19:53

Hanneke En Erwin:

Hoi reizigers,
    Harstikke fijn dat jullie weer heelhuids thuisgekomen zijn. En wat een prachtige foto's. We hebben niet al jullie verslagen gelezen, maar kijken uit naar onze afspraak waar we ongetwijfeld jullie ervaringen nog uitgebreid te horen krijgen. Hopelijk hebben jullie nog een paar dagen om weer bij te komen en te acclimatiseren. Hier in kerkdriel is alles oke. Over 1 week gaan wij nog een weekje naar de wintersport en daarna wordt het toch echt wel tijd voor het voorjaar. lieve groetjes,
    Hanneke en Erwin