Goede reis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Goede reis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Goede reis

Door: Huub en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

15 Januari 2010 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal.

We zijn gezond en wel in Melbourne aangekomen. 2 x vliegen. Het eerste gedeelte van Frankfurt naar Peking en daarna nog 14.00 uur vliegen naar Melbourne. (20 graden)

De vluchten waren prima zonder gekke dingen. Eten goed en slapen ging redelijk, we hebben genoten van de mensen die we tijdens zo'n reis ontmoeten.
Een student Patrick, een Aussie was net een jaar op reis geweest en via Pakistan zo via het vaste land naar uiteindelijk Berlijn gereisd. Leuke verhalen en een beetje een dromer.

Zijn voorvaderen kwamen uit Duitsland zoals we al van vele hier gehoord hebben dat hun voorouders van het Europese land kwamen.

Bij aankomst de auto opgehaald en rijden we in een grote bak rond om Australie te gaan verkennen. We rijden nu richting Sydney via de kust en lekker op ons gemakje.

Jullie horen weer van ons.

Groetjes Corrie en Huub

• 14 Januari 2010 - 23:37

Marijn:

In elk geval weer een auto. Geniet van alle mensen die je onderweg nog tegen komt en laat het maar weer horen als er grote verhalen zijn.

Vanuit een wat koud california...
    de groeten voor nou.

• 15 Januari 2010 - 06:36

Harry:

pas op voor skippyballen, neighbours en vliegende dokters!

• 15 Januari 2010 - 09:02

Francie:

We volgen je tijdens je reis en geven je informatie over de gebeurtenissen hier. JP zit nog aan het bewind. Met veel gedraai heeft hij het gered.De kou zit nog in de lucht, maar voorlopig geen 11-stedentocht. En wij zijn een heel klein beetje jaloers op het mooie weer in Australië. Maar door jullie verslag kunnen we toch meegenieten.
    Tot het volgende bericht.

• 16 Januari 2010 - 15:48

Henk En Nel:

Hallo Corrie en Huub,
    Even een reactie vanuit het koude Neerlangel.
    Het vliegen zit erop,nu het reizen per auto.
    Geniet van de zon en de natuur.
    Groetjes.

• 17 Januari 2010 - 11:29

Herma Theo:

leuk ,We hebben jullie reisverslag gevonden en genieten mee .
    Altijd mooi om nieuwe intersante mensen te ontmoeten in weer een heel ander werelddeel.
    Geniet en we hopen dat jullie er een fijne tijd mogen hebben

• 21 Januari 2010 - 21:54

Maria Laurensse:

Hallo Corry en Huub,
    Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen! En wat een mooie foto's.
    We wensen jullie verder een héle goeie reis en veel plezier.
    Veel groetjes,
    Toon en Maria