Voorproefje - Reisverslag uit Vierlingsbeek, Nederland van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Voorproefje - Reisverslag uit Vierlingsbeek, Nederland van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Voorproefje

Door: Huub en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

11 Januari 2010 | Nederland, Vierlingsbeek

Hallo allemaal.

We gaan er weer een paar weekjes tussenuit. Australie gaat het deze keer worden. Wij willen proberen om zo af en toe een stukje op deze site te zetten zodat diegene die het leuk vindt met ons mee kan reizen.
Dit is de dag voor ons vertrek. Morgen zo tegen 12.00 uur zullen we de deur sluiten en via Venlo met de trein naar Frankfurt gaan waar we het vliegtuig instappen. Zodra we in Melbourne zijn proberen we weer iets te vertellen.

We zullen zien hoe lang we het vol kunnen houden en met welke regelmaat wij iets kunnen brengen.

Groetjes Corrie en Huub

• 12 Januari 2010 - 13:42

Noud Van Hout Tanza:

Ik wens jullie een fantatische reis naar dat schitterende land. Mocht je op het Kangeroe eiland komen vraag naar de Berdens er wonen er heel veel.
    karibu tena Tanzania

• 12 Januari 2010 - 14:56

Marijn:

Zelf nog niet thuis van ons laatste avondtuur, maar goed, we gaan nu vast met het volgende avontuur mee leven.

Ga ervan genieten en misschien moet je toch nog even gaan snorkelen in het great barrier reef... Wie weet of de kans nog eens komt.
    ;-)

• 12 Januari 2010 - 16:15

Margreet:

Nou...veel plezier dan maar en goede reis!!

• 13 Januari 2010 - 06:32

Harry:

Een hele goeie reis. Bereid je voo op een gigantisch temperatuurverschil! Enjoy down under.

• 27 Maart 2018 - 07:52

Annie Elbers.:

Hallo Corry en Huub , vanuit het nog frisse Nederland heel veel reisplezier toegewenst.
    Lekker volop genieten samen, maar dat is jullie wel toevertrouwd.
    Wij reizen via de app. met jullie mee.
    En wachten vol spanning af op de mooie verhalen en foto’s.
    Hier is alles nog rustig bij de a.s ouders Michel en Judith, het wordt nu wel erg spannend hoor.
    Lieve groetjes en doe voorzichtig. Wiet en Annie.