Een teken van leven! - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Een teken van leven! - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Een teken van leven!

Door: Huub en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

24 Oktober 2008 | Tanzania, Dodoma

Dag beste lezers,
Hier een bericht van Sanne.
Sanne? Ja, ik ben het.

Huub en Corrie hebben helaas wat technische problemen in Afrika. Concreet: de computers werken niet altijd zoals ze dat zouden willen.

Dus het is aan mij om jullie het heugelijke nieuws te brengen dat onze avonturiers de Mount Meru (altijd lastig) hebben bedwongen!

De pittige klim kostte de globetrotters dan wel de nodige inspanning, maar die is de moeite waard geweest. Een schitterende zonsopgang op 4563 meter: een waar hoogtepunt.

De safari-tocht daarna was niet minder mooi. Ook daarover zullen ze jullie ongetwijfeld meer gaan vertellen de komende weken.

Misschien al wel de volgende week:
Maandagochtend zijn de Afrikagangers weer op Nederlandse bodem!

Groeten
van Huub en Corrie!

• 24 Oktober 2008 - 17:10

Marijn:

nice.... altijd goed om te horen dat weer een berg beklomen is.... Wens ze een goede reis als je ze nog spreekt en anders spreek ik ze volgende week wel weer.

Groeten!