Even geen computer en tijd. - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Even geen computer en tijd. - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Even geen computer en tijd.

Door: Huub en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

21 Oktober 2005 | Tanzania, Dodoma

Hallo allemaal.

Het schiet er even bij in. We hebben de computer stuk gehad, weinig tijd i.v.m. de opening van het project en het feit dat we nu op safari zijn voor drie dagen geeft ook niet de rust die we nodig hebben om de site bij te werken. Maandag kunnen we de foto's plaatsen en berichten over de geweldige opening van het Watoto project.
Tot dan even geduld.

Geniet ervan.

• 21 Oktober 2005 - 21:51

Annie & Sjeng:

Huub en Corrie,
    nog gefeliciteerd met jullie mijlpaal boven op de berg, veel plezier bij de opening van je project en tot horens!

Annie & Sjeng.

• 23 Oktober 2005 - 04:57

Marloes:

Hoi Corrie & Huub.

Ik heb net jullie foto's zitten te bewonderen (vanuit mijn nachtdienst). fijn dat het goed met jullie gaat. Nog een fijne week en Corrie tot volgende week! Dan ben ik benieuwd naar je verhalen!

Groetjes Marloes.

• 24 Oktober 2005 - 13:29

Ron:

Ha die pap en mam,

Ben blij dat jullie ook weten wat geen tijd is. Hoop dat het nog steeds allemaal even gaaf is. Erg knap dat jullie het gehaald hebben. Begin zelf over een uurtje of drie aan de lange treinreis naar Moskou. Veel plezier tijdens de laatste dagen. Veel liefs, Ron.