Eindelijk Tanzania - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Eindelijk Tanzania - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Eindelijk Tanzania

Door: Huub en Corrie

03 Oktober 2005 | Tanzania, Dodoma

Hallo allemaal. Kwaheri warafiki.

We zijn eindelijk aangekomen in Tanzania. Een nacht overgebleven in Nederland. Om 01.30 in bed en om 03.00 uur weer op stap om het vliegtuig naar Narobi te halen. Dan kom je op schiphol en blijkt dat het vliegtuig pas om 08.30 uur vertrekt. Dus alweer wachten. een voordeel je leert andere mensen kennen en met elkaar kom je de tijd wel door. Tot onze grote verbazing komen we op Narobi aan en wat is er gebeurt? Aansluitende vlucht weg. Dus.......... weer een hotel. Maar dan moet je eerst een visum regelen. Dus in de rij om 17.00 uur. Dan in de rij voor een hotel overnachting en uiteindelijk beland je om 01.15 in bed. Total loss. Weer een paar uurtjes slapen omdat ze ons om 05.00 uur alweer komen ophalen. Dit om de vlucht van 08.30 te halen en inderdaad om 09.15 zetten we voet op Tanzaniaanse bodem. Het mooie aan deze laatste vlucht was dat we de Kilimanjaro al hebben kunnen inspecteren. Hij ligt er nog steeds met de nodige sneeuw op z'n flanken. We werden door Ton heel hartelijk verwelkomd en zitten nu aan de koffie bij Truus. Tot schrijfs en Kwaheri.

• 03 Oktober 2005 - 09:07

Petra En Harry:

mischien zit het zwaarste gedeelte van de reis er al op... al die hindernissen..

• 03 Oktober 2005 - 13:34

Sanne:

Blij dat jullie dan eindelijk toch aan zijn gekomen. Ga er van genieten!
    xx

• 03 Oktober 2005 - 14:28

Leo:

heel veel plezier en succes!!

• 03 Oktober 2005 - 15:25

Netty En Piet:

Heel veel plezier en veel sterkte met de klim van Kilimanjaro.
    We zijn nu ook weer benieuwd wat jullie berichten ons vertellen .
    Geniet van de vakantie en wij lezen wel wat jullie allemaal meemaken.

• 03 Oktober 2005 - 15:32

Marijn:

ach ja, vliegen kan soms tegen vallen......
    Heel veel succes de komende dagen. En natuurlijk een hele goede klim gewenst.

• 05 Oktober 2005 - 07:16

Annie En Sjeng:

succes met de klim!
    Geniet van de natuur, een belevenis op zich!

groetjes,
    annie en sjeng.

• 05 Oktober 2005 - 11:57

Charlotte:

Leuk om weer op de hoogte gehouden te worden van jullie avonturen! Nu nog maar even goed uitrusten... Succes met alles en veel plezier!