Foundersday - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Foundersday - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Foundersday

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

26 Oktober 2004 | Tanzania, Dodoma

Jambo warafiki

De Foundersday

Voor het eerst werd er op Makumira een Foundersday gehouden. Besloten was dat het op Nouds verjaardag zou gebeuren, en dat was 20 oktober. De hele bevolking van de Watotostichting was er de hele dag druk mee.
Geit slachten, eten maken, fruitcocktail, veel rijst, enz. enz. De jongens waren o.l.v. Blanka al dagen bezig om enkele speciale muziek- en dansnummers in te studeren. Woensdag om 16.00 uur legden de werkers (ook uitgenodigd) het werk neer en startte een heerlijk feest waar iedereen veel lol mee had. Extra muziek werd er gemaakt voor Noud en ook voor Corrie en Huub was er iets speciaals bedacht. Leuke muziek en dans. De geit werd smakelijk naar binnen gewerkt en Noud zijn speech in het Swahili viel in goede aarde. Het geheel werd rond 19.30 uur na uitbundige dans en muziek afgesloten.
Ik ben er bijna zeker van dat het ook volgend jaar weer een Foundersday zal geven. De foto's zullen boekdelen spreken.
Op dit moment dinsdag 26 oktober zijn we op safari (gewoon vakantie dus) in de Serengeti. Daarover de volgende keer meer.
Kwaheri warafiki.
Huub

• 27 Oktober 2004 - 06:26

Harry:

Fijne safari; ik hoop dat je veel wilde beesten kunt schieten.(met je camera).Hier begint het zachte herfstweer iets koeler te worden.
    Houdoe

• 27 Oktober 2004 - 20:01

Frenkie En Lisette.:

Ha die Huub en Corrie,

Een paar van die drukke, hardwerkende collega's van jou, hebben tijdens een drukke avonddienst eens een bezoekje gebracht aan jullie site. Leuk!! Hoe smaakt Geit?? Nog nooit gehad. Passen jullie goed op elkaar en op jezelf? En op al die wilde beesten? Veel plezier nog en tot over een weekje of wat!!
    Groetjus met handjus en voetjus, Frenkie en Lisetje.

• 29 Oktober 2004 - 07:04

Jan Willem Ter Braak:

Huub eb Corrie

Noud en ik waren er al bang voor dat er geen berichtgeving zou zijn over de eerste dagen van jullie safari met ons. Geinteresseerde lezertjes kunnen dat verslag vinden op de babaderk.waarbenjij.nu site , want wij vonden dat een ontzettend gezellige start van jullie vakantie.

• 31 Oktober 2004 - 09:28

Gert-Jan Derks & Astrid Poel:

Hoi Huub,

Uit je verhaal op te maken, heb je het erg naar je zin. Kun je je goed verstaan maken? Vast wel! Wij wensen jou nog een fijne tijd!
    Groetjes, Gert-Jan & Astrid

• 31 Oktober 2004 - 19:51

Marian Uit Beers:

Hoi Huub.
    Elke keer lezen we met plezier jou verslag. Alsof je bij je moeder aan tafel zit.
    Als je weer terug bent zullen we je er echt over horen praten en al je fotos bekijken.
    Veel groeten van alle Kaakjes uit de omgeving van Beers en tot ziens bij tante To

• 01 November 2004 - 17:00

Els Uut Beek:

Ik kan genieten van je verhalen!! En het is heerlijk om te weten dat Corry lekker bij je is! Wij zijn met ons gezin op Safari naar Praag geweest. Was ook bijzonder een weekje Opheijtjes bij elkaar!

• 02 November 2004 - 11:56

Sanne:

He pama! wat jammer! zit in de bieb te studeren... vandaar dat ik de telefoon op moet nemen en pas buiten verder kan praten... Ben vanaf 17.00u evt. thuis bereikbaar. Maar als het niet belangrijk is dan doe geen moeite. Fijn om iig te horen dat alles goed gaat.
    X Sanne