Twee dagen voor vertrek - Reisverslag uit Vierlingsbeek, Nederland van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Twee dagen voor vertrek - Reisverslag uit Vierlingsbeek, Nederland van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Twee dagen voor vertrek

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

14 September 2004 | Nederland, Vierlingsbeek

Mijn werkdagen bij het spoor zitten er voor drie maanden op. Nu twee dagen voor vertrek naar Tanzania ben ik volop bezig afscheid te nemen van familie, vrienden, kennissen en de spullen te pakken.
We hebben n.a.v. het stukje in de Gelderlander (www.gelderlander.nl Maasland zaterdag 11 september) nogal wat reacties gehad. Vooral van mensen die we helemaal niet kennen maar die daar gewerkt hebben of het "goede doel" willen steunen. Met deze schenkingen hoop ik een bepaalde ruimte mee op te bouwen en daar een speciale naam aan te verlenen. Hierdoor kunnen de kinderen hopelijk een stukje verder komen in hun ontwikkeling naar volwassenheid. Misschien kunnen we die ruimte iets noemen in de trant van "Ruimte geschonken door vrienden van Huub". En dat in het Swahili natuurlijk! In de volgende berichten hoop ik hierover verslag te kunnen doen.

  • 14 September 2004 - 14:26

    Ton:

    Huub,

    Een heel goede reis gewenst en geniet even van de regen en kou nu het nog kan.

    Wij zullen je volgen....oja, verslag svp niet in het Swahili

  • 14 September 2004 - 18:21

    Ron V.d. M.:

    Huub, een geweldig initiatief van je. Hopelijk kun je een mooie nuttige ruimte maken voor de mensen die het zo hard nodig hebben daar. Je weet dat ik Sjaak uit Maashees volg met zijn belevenissen op de motor en zal het nu zeker doen nu er een collega van me die op reis gaat met een missie.
    Huub, veel succes.

  • 15 September 2004 - 18:04

    Harrie B. Collega NM:

    Beste Huub,
    Je hebt er niet mee te koop gelopen met dit idee van je en ik was aangenaam verrast en wens je veel succes met jouw missie.Ik zal je blijven volgen de komende drie maanden.Succes.

  • 15 September 2004 - 18:34

    Ada Jan Joris Jeroen:

    Huub, heel goed bezig. Geweldig dat er in 2004 nog een lekenmissionaris op stap gaat. Ook veel lof voor Corry die jou 3 maanden moet missen. We hopen dat je je doel kunt verwezenlijken. Handig als je een banknummer bekend maakt, dan kunnen we een bijdrage leveren aan het goede doel ;-)

    Veel groeten en succes

  • 17 September 2004 - 09:35

    Rein Verhoeven:

    Beste neef Huub,
    Ik ben er trots op om iemand die dit aandurft in onze famile te hebben.
    Werk en geniet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Huub en Corrie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 86946

Voorgaande reizen:

22 Maart 2018 - 30 April 2018

Retourtje Vierlingsbeek - Vierlingsbeek.

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: