Opening. (Foundersday.) - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Opening. (Foundersday.) - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Opening. (Foundersday.)

Door: Huub en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

25 Oktober 2005 | Tanzania, Dodoma

Hallo lezers.

We hebben de tocht naar de top van de Kilimajaro allen goed doorstaan. De volgende morgen staan we, de een iets beter als de ander, redelijk fit op, uit ons lekkere bedje.
Dan gaat het er toch van komen. De opening van het Watoto project.
Het bestaat nu twee jaar en het is een mooie gelegenheid om het geheel officieel te openen met de nodige hoogwaardigheidsbekleders.
Vanuit Nederland zijn ook de nodige mensen overgekomen. Hierbij wij als Kiliklimmers om het project te steunen.
En de nodige sponsoren natuurlijk.
Dinsdags ben ik met Jan op het project ter plaatse om het nodige nog mee te regelen. Voor Jan is het een wereld op zich en hij moet zich inhouden om niet direct het nodige te gaan regelen. Maar goed. Ook Jan krijgt het begrip T.I.T. met de paplepel ingegeven.
Niettemin is er heel hard gewerkt om alles op tijd gereed te krijgen en......... het lukt allemaal!.
Donderdags gaat het dan echt van start. Om 10.30 uur een uitgebreidde H.Mis met drie heren. Daarbij een stemmig koortje op de achtergrond. Vervelen was er niet bij.
De aanwezigen kregen daarna een rondleiding en daarna volgens goed Afrikaans gebruik, veel eten en drinken. Het was een heel gezellig boel met de nodige zusters en broeders uit de wijde omtrek. Allemaal kennissen inmiddels en ook wij kennen de meesten langzamerhand.
s'Avonds werd de verjaardag van Noud nog tot in de late uurtjes gevierd. Dit ondanks dat we de volgende dag weer om 06.00 uur eruit moesten voor een korte safari.

Kwaheri Warafiki
Huub en Corrie

• 25 Oktober 2005 - 18:24

Theo En Herma:

Hoi Huub en Corrie.
    Zo te zien maken jullie het prima.We hebben je verhaal gelezen en de mooie plaatjes bekeken het is echt weer een heel avontuur. Geniet nog een paar dagen en dan zit het er al weer op .
    Groetjes van uit een regenachtig Holland.

• 26 Oktober 2005 - 11:27

Tonny En Jan:

Hoi Corrie en Huub
    De opening lijkt ons inderdaad een indrukwekkende belevenis. Zeker omdat jij (jullie) er van het begin af bij betrokken zijn Voor straks een voorspoedige reis, we zien naar jullie uit en zijn benieuwd. Groetjes

• 27 Oktober 2005 - 17:15

Marian Uit Beers:

Ha die Huub en Corrie.
    Wat leuk dat jullie bij de opening waren. Allemaal in stijl hoor.
    Was de safari weer net zo indrukwekkend?
    Tot ziens in Beers en weer de groeten van ons allen.

• 29 Oktober 2005 - 14:30

Bea Pingen:

Huub en Corrie, al de verslagen gelezen zeer onder de indruk.En dan die prachtige foto's ik zou niet meer naar huis willen wetende dat alles weer moet. Die aandacht die jullie hebben voor die ander is geweldig. Leef met jullie mee.