Uitstel - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Uitstel - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Uitstel

Door: Huub en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

01 Oktober 2005 | Nederland, Schiphol

Hallo iedereen.
Het wil nog niet zo vlotten. Het is nu 23.30 en we zitten bij van der Valk in Amsterdam. Kun je nagaan!! Het blijkt dat er op Nairobi een vliegtuig op de landingsbaan staat die ze niet meteen weg kunnen krijgen. Problemen dus. Wat nu? Misschien kunnen we Noud op deze manier bereiken om te laten weten dat we morgen waarschijnlijk wel aankomen maar geen idee hebben hoe laat. We moeten misschien wel in Nairobi overnachten. De doorgaande vluchten weten ze hier niets van te vertellen.
Het volgende is dat we morgenvroeg vliegen. D.w.z. de bus staat al om 03.00 uur (DRIE UUR IN DE NACHT!!!) alweer voor het hotel. Het zal dus een korte nacht worden als we om 05.00 uur moeten vliegen. Voordelen heeft het ook. We hebben nog heerlijk gegeten en we zijn verzekerd van een goed bed. Dan kunnen we nog even een douche nemen en gaan we weer fit van start. Jullie zien, om met Cruijff te spreken,elk voordeel heb z'n nadeel. Maar toch. We waren liever op weg geweest en volgens planning morgenvroeg daar aangekomen. Helaas.!Nu vlug naar bed en genieten van die paar uurtjes slaap.
Gro

• 01 Oktober 2005 - 22:55

Petra En Harry:

ik hoop dat dit de allerlaatste tegenvaller is in de reis...
    Maar je zult wel rekening moeten houden met meer. Overthere is Tanzania