Terug naar Tanzania - Reisverslag uit Vierlingsbeek, Nederland van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Terug naar Tanzania - Reisverslag uit Vierlingsbeek, Nederland van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Terug naar Tanzania

Door: Huub en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

01 Oktober 2005 | Nederland, Vierlingsbeek

Hallo iedereen.

Het gaat er weer van komen. Op naar Tanzania en we (Corrie gaat nu ook meteen mee) willen proberen via deze site jullie op de hoogte te houden. We vertrekken vandaag 1 oktober en zullen morgenvroeg in Tanzania aankomen. Als het goed is hebben we dan de top van de Kilimanjaro al kunnen inspecteren. We vliegen n.l. van Nairobi naar Kili airport en die vlucht gaat tussen de Kilimanjaro en de mount Kenis door. Bij goed weer een prachtig uitzicht.
We zijn uitgenodigd door Truus en Noud van Hout om de officiele opening van het Watoto Project mee te beleven. Iets dat we heel erg op prijs stellen. Verder gaan we met enkele anderen uit Nederland de Kilimanjaro beklimmen en hopen hiermee een sponsorbedrag bijeen te krijgen dat we bij de opening aan Noud en Truus aan kunnen bieden. Mochten er nog mensen zijn die hier hun steentje aan bij willen dragen dan is dat natuurlijk altijd mogelijk. Dit kan door het storten op ING bank 66.34.28.467 t.n.v. Watoto Rosmalen o.v.v Kiliklim. Natuurlijk Bij voorbaat dank.
Als we daar zijn en in de gelegenheid komen mail te versturen zullen we jullie via deze site weer op de hoogte houden.
Voor nu groetjes en tot ziens!!
Corrie en Huub

• 01 Oktober 2005 - 14:38

Petra En Harry:

Een hele goede reis en een behouden thuiskomst.

• 01 Oktober 2005 - 20:19

Mieke Bronkhorst:

Hallo Huub en Corrie,
    Tot mijn grote schrik is het alweer 1 oktober en zijn jullie vertrokken, en ik ben net te laat om jullie héél veel succes toe te wensen. Nou bij deze dan, in de hoop dat jullie dit nog ergens lezen voordat de klim echt begint. Jullie staan in ieder geval goed op de foto, zo te zien zijn jullie er helemaal klaar voor!
    Nogmaal veel succes en veel plezier en ik volg jullie via de website.