Zuid-Afrika uit. n - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika uit. n - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika uit. n

Door: Huub en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

01 Oktober 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo allemaal.

We hebben inmiddels het zuiden van Afrika achter ons gelaten. Vele kilometers rijden we van Kaapstad via Robertson naar Oudshoorn. Een prachtige route door een van de mooiste gebieden die we tot nu toe gezien hebben.

Verder hebben we de afgelopen dagen nog een heerlijke wandeling gemaakt in het Royal National Park.Een route die we uit de ANWB gids hadden.Vlak bij Hammersmith. We hebben overnacht in verschillende geweldige bed en breakfast huizen.
We hebben nu Pretoria bereikt en zijn een hele poos kwijt geweest aan het zoeken naar een slaapplaats. Uiteindelijk een mooie maar best dure plaats gevonden.
We hebben de bus geboekt naar Gabarone dat op de grens van ZA en Botswana ligt.

Wordt vervolgt

Gr Corrie en Huub

• 01 Oktober 2008 - 16:43

Marijn:

Door kruger park neem ik aan? met die bus bedoel ik dan.....
    Zou mooi zijn als je nog een aantal leeuwen, giraffen, neushoorns en eenhoorns tegen zou komen!

Geniet ervan!
    Liefs,

• 02 Oktober 2008 - 16:28

Francie:

Hoi Huub en Corrie,

Het is weer een geweldige reis aan het worden. Dit is iets wat je misschien maar een keer in je leven kunt doen. Dus geniet er van en hou je ogen open, zodat jullie ons kunnen vertellen hoe het allemaal was.

Liefs