Rondreis naar boven toe. - Reisverslag uit Graaff-Reinet, Zuid-Afrika van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Rondreis naar boven toe. - Reisverslag uit Graaff-Reinet, Zuid-Afrika van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Rondreis naar boven toe.

Door: Huub en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

28 September 2008 | Zuid-Afrika, Graaff-Reinet

Hallo allemaal.

We hebben samen eerst met Dirk en Floris de Tafelberg bekeken, en wij hebben deze beklommen. Onze eerste volle training voor de Meru klim!
Wat hoogte betreft stelde deze " berg" niet zoveel voor maar het was zeker geen makkie.
1016 meter hebben we geklommen. Daarna nog even Kaapstad in geweest en hebben we afscheid genomen van de Boys. Dirk en Floris.

Nu vanuit Graaff-Reinet. Een heel mooie plaats waar de zondag nog echt zondag is. Net in een heel mooie Nederlands Hervormde Kerk geweest waar de rijkdom nog vanaf straalde. Prachtig.

Hoe zijn we hier gekomen. Dat is letterlijk en figuurlijk een lange weg. eerst via de wijnroute die van Robertson naar Oudshoorn liep. Dit door de Little Karoo.

Een werkelijk prachtig natuurgebied met oneindige wegen en afstanden die varieren van dorp naar dorp van tussen de 60 en 200 kilometer.

De hele dag in de auto met hier en daar een leuke pause om onze benen te strekken en een hapje te eten.

Overnacht in Willowmore in een B & B Goed geslapen nu weer verder.

Groetjes Corrie en Huub

• 29 September 2008 - 13:34

Marijn:

Heya,

Ik geloof dat jullie het binnenland van afrika aan het verkennen zijn.... Mooi man, ben er ook ooit eens geweest.

Ben wel nieuwsgierig om te horen hoe jullie verder gaan? Gaan jullie de lange route (botswana, zimbabwe, malawi, tanzania, of rechtstreeks naar zimbabwe, malawi, tanzania, of misschien toch nog via mozambiek?

Hoe dan ook geniet ervan en tot horens.