Bezoek aan Dirk - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Bezoek aan Dirk - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Bezoek aan Dirk

Door: Huub en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

25 September 2008 | Zuid-Afrika, Genadendal

Hallo allemaal.

We beginnen hierbij met het eerste verslag van de reis die we aan het maken zijn.
Na een goede vlucht zijn we dinsdag avond 23 sept om 22.00 uur geland.
We hebben meteen een goede auto op kunnen halen (Toyota) en hup op weg naar Dirk. Grabouw de plaats waar hij vertoefd.
Een uurtje verderop (in Genadendal) heeft hij voor ons een huisje gehuurd. Dit voor 4 nachten.
Omdat het laat werd is hij de eerste nacht bij ons blijven slapen en .......... we hadden natuurlijk nog het nodige bij te praten.
Vandaaruit zijn we s'morgens naar zijn onderkomen gegaan waar we zijn 3 andere huisgenoten hebben ontmoet. Een gezellige groep jongelui bij elkaar die wel aan elkaar gewaagd zijn.

Het was een nationale feestdag (Erfgoedsdag) wat dat ook voor moge stellen!!!!. In gezelschap van de jongelui zijn we op stap gegaan.
s"Avonds zijn we nog gezamelijk uit gaan eten in een sfeervol restaurantje wat een heel gezellige boel was.

Zij zijn naar huis gereden en wij naar ons onderkomen.

Vandaag met de auto een prachtige toer gemaakt naar het uiterste puntje van Afrika.

Op de scheiding van Indische en Atlantische Oceaan. Waar we in Hermanus achter de computer zitten te wachten op de zonsondergang.

Groetjes Corrie en Huub

• 25 September 2008 - 16:09

Marijn:

Hey.... Daar ben ik ook geweest.
    Het ziet er daar echt cool uit.... Geniet er van en doe Drik de groeten.

;-)
    liefs.

• 26 September 2008 - 03:52

Marieke Van De Neuro:

Hoi Corrie en Huub,

Zit in de nachtdienst en was benieuwd of jullie al een blog geplaatst hadden. Fijn te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben daar, de verhalen klinken goed!!
    Geniet er lekker van!

Groetjes van alle collega's van de neuro