Meru-Wandeling. - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu Meru-Wandeling. - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Huub en Corrie Geurts - WaarBenJij.nu

Meru-Wandeling.

Door: Huub en Corrie

Blijf op de hoogte en volg Huub en Corrie

09 Oktober 2005 | Tanzania, Dodoma

Hallo warafiki.
Hier zijn we met het tweede verslag vandaar. We zijn gisteren n.l. ook gaan wandelen en wel met Noud, Henk Hammer die hier ook een project heeft dat vooral door Atty zijn vrouw gerund wordt. Daarbij nog twee medewerksters die vanuit Nederland hier vrijwilligerswerk doen. Ze hebben een onderkomen bij Atty en Henk.
Dus wij met z'n zessen en een gids en minigids op weg. De hele dag heerlijk gewandeld en vooral genoten van de omgeving.
De heerlijke pannenkoeken van Henk hielden ons mede op de been. De tip van de gids was dat we nog meer pole pole moeten doen. Dus nog langzamer...phoe.
De foto's spreken boekdelen. Af en toe waren het pittige klimmen, maar we hebben er allen van genoten. We hadden de Kili( het plaatstelijke bier) wel verdiend en vooral nodig om de stof weg te spoelen. De "generale" verliep redelijk. ( Je mag de goden niet verzoeken!)
Vanavond komen de andere kiliklimmers. We heten ze van harte welkom.
We gaan ervoor!
Kwaherini, Corrie en Huub.

• 09 Oktober 2005 - 14:17

Francie:

Wat een luxe dat wij kunnen meegenieten van jullie reis. We krijgen weer (net als in de tijd dat de stal gebouwd werd) bijna een live-verslag vanuit Tanzania. Het is allemaal erg beeldend en goed verwoord. Hier in Best wordt alles goed gelezen en we proberen ons in te leven in jullie omstandigheden. Bedankt!!! Veel plezier en weet dat we jullie volgen.

• 09 Oktober 2005 - 14:57

Moe Elbers:

Ik ben nu op de kermis bij Netty en Piet.Ik heb je beide berichten gelezen. Jullie zijn je goed aan het voorbereiden voor de klim naar boven. Heel veel succes en sterkte.
    Ook de groetjes van Gerry en Marius. Nog een fijne vakantie.

• 09 Oktober 2005 - 15:58

Marijn (vierlingsbeek):

He pa/ma, Het ziet er naar uit dat jullie goed bezig zijn. Ik vind het reuze goed dat de laatste generale niet beter dan redelijk ging. Op naar de echte top, zet hem op en zorg dat je boven komt!!

• 10 Oktober 2005 - 21:24

Geert En Margriet:

Huub en Corrie
    Leuk om weer alles te lezen. We wensen jullie succes met de beklimming.
    Geert en Margriet

• 11 Oktober 2005 - 08:05

Anny En Kinderen:

Jan en natuurlijk de rest van de deelnemers,

Heel veel succes morgen met de beklimming van jullie hoogtepunt.
    Laat iedereen maar een poepie ruiken.

Heel veel succes en geniet van de natuur.

Groetjes Anny Adriaans, kinderen en kleinkinderen.